Burgare och Bulgur

Eftersom det bara är jag (Jesper) som har inlogget till bloggen, och eftersom jag är den enda driftiga i det här hushållet, så kommer det nog vara uteslutande jag som skriver också. Det har inte hänt så mycket idag, förutom att diskberget från hela vecka... tre... eller är det vecka fyra nu? Skitsamma, diskberget från hela den här veckan har blivit större och större för var dag som går. Vi borde skaffa ett bra disksystem. Eller en bra diskmaskin. Fast då hade det bara blivit så att ingen orkade plocka ur disken ur maskinen och det hade ändå blivit ett stort berg.
  Min första vuxenläxa är att livet handlar i princip bara om mat och disk. Har inte bott här tillräckligt länge än för att behöva tvätta, vet faktiskt inte ens exakt var tvättstugan är, men jag kan tänka mig att det kommer bli prio #3.

Brb ska äta vegburgare och bulgur med turkisk yoghurt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gott det där. Du borde köpa en piska och få lite fart på gronke ^_^

2009-01-15 @ 19:41:02
URL: http://pickherbonesclean.blogg.se/
Postat av: anorektisk bajsare

"kul"

2009-01-15 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0