Karens

Idag och i morgon är jag sjukskriven.

  Vaknade i morse av att Jonathan ramlar in halv 11 på förmiddagen, han hade nämligen sovit hos mamma och pappa inatt så han kom hem med massa mat! Eftersom han också är sjuk så inledde vi dagen med två avsnitt Entourage. Senare på dagen hängde jag och Anton på K-mässan, men det ska vi inte gå in närmare på eftersom den här bloggen handlar om vad som händer i lägenheten! Vi kom hit senare med varsin fryspizza och ett nytt spel till Xboxen, så eftermiddagen var räddad. Jag är nöjd med den här dagen och jag räknar med att morgondagen blir minst lika bra! Den som känner för att komma hit med mat och kärlek är mycket välkommen, we'll be here.

Dags att kolla på film nu, den som är snabb får se den med mig. Startar den om 20!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd att du är sjuk då, för då vill man ju inte titta på film med dig!

2009-01-21 @ 19:15:10
Postat av: Jesper

Nej jag vet! Men jag vill ändå ha sällskap :( Jag får dela ut såna där munskydd i dörren!

2009-01-21 @ 19:17:08
URL: http://katjakajobentebent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0