Katja Kaj och Bente Bent

Hej och välkommen till Jesper och Jonathans officiella blogg! (Sistnämnde är ännu omedveten om att denna blogg existerar)

Jag kan med varmt hjärta påstå att denna kärleksfulla sida tillkom på allmän begäran. Den kommer handla om mitt och Jonathans äventyr med att bo själva (och dessutom tillsammans) för första gången i våra korta men överraskande intressanta liv. Ska försöka hålla bloggen så uppdaterad som möjligt, det kommer bli både lättare och roligare om jag får många kommentarer och bevis på intresse av olika slag!

 Vi får bara hoppas att den klarar sig fram till maj då vårat andrahandskontrakt går ut.


'Til next time, keep it unreal!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

men whuuut

vart bor ni då liksom?! :O

jag bor med nästan ensam... ska flytta hem snart dock. :/

2009-01-14 @ 23:10:30
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok

2009-01-15 @ 13:48:12
Postat av: Erik

Nice, äntligen! :D

2009-01-15 @ 17:21:54
URL: http://pickherbonesclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0