Krubb och alkohål

  Återkommer åter igen till matämnet faktiskt! Jag har precis varit på Kungsmässan för att köpa en tröja, men det blev två skjortor och ett par kalsipper istället... och ett 10-pack heiniken för att trösta mig själv för att Jonathan inte var hemma för att ta mig till vuxenaffären. Svin. Anyway, nu är jag jättehungrig och vi är officiellt out of food! Eller vi har bara alla basgrejer kvar, typ pasta och potatis. Tycker roomservicen är ganska dålig på det här stället faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.
  Nu ska jag gå till köket och helt enkelt göra det bästa av situationen! Situationen är för övrigt att vi har mer disk än mat.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0