Slappdag. Igen.

En riktig toppendag! Lagom söndagsmysigt kalsongglid hela dagen, bortsett från en mycket angenäm dryg halvtimme då jag fick besök av en gammal kär legend! Har kollat... det är Jesper som skriver förresten... Har kollat på tre filmer idag och jag är mycket nöjd med alla tre! Film är ett underbart sätt att fördriva en dag på. Jag och Jonathan har gjort veckans diskning idag med, så nu har vi (nästan) bara ren disk! Tvättdagen börjar närma sig med stormsteg, jag var nere i tvättstugan här om dagen för att skriva upp mig på en tvättid, men de hade nåt jättekonstigt system med nycklar och lås som jag inte förstod mycket av, så jag kommer nog använda mammas tvättmaskin. Men jag tänker tvätta själv i alla fall!
  Har inte mer att tillägga just nu, återkommer kanske i morgon.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: jens

vart ligger lägenheten??? får man se den?

2009-01-18 @ 22:15:33
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Jesper

Den ligger på Bissmarksgatan. Klart man får! Ta med Alle, han kan behöva se sig omkring lite.

2009-01-18 @ 22:28:28
URL: http://katjakajobentebent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0