Hör och häpna

Tro det eller ej, men jag gör comeback!

  Nu kände jag mig mogen att skriva ett inlägg igen, ca en och en halv månad sedan sist. Jag har egentligen inget speciellt att säga, mer än att jag stör mig så otroligt på otrevliga människor som har jobb baserade på att man ska vara trevlig. Till exempel tanten i Teliabutiken i Kungsmässan. Du kan dra åt helvete faktiskt. Tanten på landstingets telefonväxel likaså. Den tredje och sista otrevliga människan som jag har stött på idag var självaste farbror doktorn. Fuck er alla tre och era papper!
  Mina senaste dagar har varit av den filosofiska sorten, och jag börjar komma fram till något nu känner jag. Är dock inte redo att offentliggöra mitt resultat än. Snart åker jag och Anton till USA, det kommer bli hur bra som helst tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0