Invalid

Från och med den 12 mars och 8 veckor framåt är jag sjukskriven pga en skada i handen. Efter ca 6-7 av dessa veckor åker jag och Anton utomlands i en månad, vilket betyder att jag inte jobbar igen förrän i juni. Samtidigt som det känns precis hur skönt som helst att ha semester i tre månader så kan jag inte låta bli att slås av tanken: Vad fan ska jag ta mig till hela dagarna? Jag kommer nog ha den renaste lägenheten och mest aktiva Facebookkontot i hela Sverige. Hoppas Starcraft 2 kommer ut snart... Jag kanske borde börja med dagliga långpromenader? Baka kakor och överraska mina vänner och arbetskamrater? Bli fet? De närmaste månaderna är möjligheternas månader!

Nu får ni ursäkta mig, jag är upptagen med att vara sjukskriven.

Kommentarer
Postat av: Tantfittan

Jag röstar på "bli fet" och "överaska vänner". Jag vill bli överaskad :)

2009-03-16 @ 13:35:47
URL: http://misantropligan.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0